back

Parandalimi i mashtrimeve dhe vjedhjeve

Duhet të jemi të kujdeshëm në mbrojtjen e të dhënave!

Të gjithë duhet të jenë të kujdeshëm nda vjedhjeve dhe mashtrimeve, sepse tashmë po shtohen shumë mënyrat ku ju mund tju mashtrojnë. Fibank ka ndërrmarë masa për mbrojtjen tuaj por ka disa pika ku edhe ju si klient, përdorues i një shërbimi bankar duhet të tregoni kujdes. 

 

  • Mos i besoni kurrë emaileve që merrni, mund të jenë mashtrues që ju kërkojnë të dhënat tuaja duke ju thënë që jeni fitues i një shume të madhe. 
  • Mos jepni adresën e e-mailit ose adresën e mediave sociale, mos klikoni dhe vendosni fjalëkalim. 
  • Mos blini mallra të cilët duken "të bukur për të qenë e vërtetë" me cmime shumë të ulta jashtë logjikës. 
  • Mos bini pre e-mashtrimeve ku të jepni të dhënat e kartës. 
  • Pyesni pastaj blini, "Google" është vendi ku ju mund të shikoni nëse ajo faqe, ai mall është i vërtetë apo jo.

Jeni të pa qartë?

Pyesni Fibank: E vërtetë apo mashtrim ?
Ju përgjigjemi në:
Whatsapp, Viber (+355688087722), telefon +35542276756 ose e-mail: cards@fibank.al

Mbroni të dhënat tuaja personale

  1. Mos e lini portofolin tuaj në vënde ku nuk e shikoni dot;
  2. Kontrolloni me kujdes emailet që ju vijnë nga banka me veprimet që ju bëni , telefononi bankën nëse nuk po merrni më njoftime;
  3. Asnjëherë mos jepni informacione rreth numrit të kartës suaj nëpërmjet telefonit;
  4. Mbajini mend përmendësh kodin PIN të kartës suaj, mos e shkruani askund.

Si mund të blini në Internet në mënyrë të sigurt?

  1. Kur ju blini online, duhet të siguroheni për reputacionin e tregtarit. Njihuni me "Politikën e tij të Sigurisë";
  2. Sigurohuni që nuk shkruhet askund , në asnjë mënyrë, që ju jeni dakord që karta juaj të debitohet me komisione shtesë abonimi;
  3. Lexoni kushtet e shitjeve si termat e dërgimit, kushtet e garancisë, anullimin e blerjeve;
  4. Ruani të dhënat personale. Mos jepni kurrë asnjë informacion për veten nëse nuk jeni të sigurt që kjo është e nevojshme;
  5. Ruani gjithë informacionin që lidhet me transaksionin që ju po bëni.

Si mund të mbroheni nga vjedhjet kur bëni blerje në dyqane?

  1. Mos i ndani sytë nga karta kur po kryhet veprimi. Sapo të mbarojë veprimi, merrni kartën tuaj.
  2. Sigurohuni që askush nuk po e shikon kodin tuaj PIN;
  3. Sigurohuni që shuma në faturën që po firmosni është e saktë. Kurrë mos firmosni një faturë boshe tek tregtari.  Bëjini me kryq të gjithë vendet boshe ku mund të shënohet shuma mbi totalin;
  4. Gjithmonë ruajini faturat për blerjet që ju keni bërë  mund t'ju duhen më vonë.

Në ATM

  1. Sigurohuni që askush nuk është pranë jush dhe fshihni tastierën me dorë kur fusni kodin PIN;
  2. Kini kujdes kur fusni kartën. Në folenë që futet karta nuk duhet të ketë pajisje shtesë të jashtme;
  3. Asnjëherë mos ja tregoni PIN-in të tjerëve, madje as punonjësve të bankës;
  4. Kërkoni riprintimin e një PIN-i të ri nëse mendoni se dikush e di;
  5. Nëse ATM-ja ju mban kartën, menjëherë informoni bankën tuaj që të bllokojë kartën;
  6. Nëse në një moment ndiheni të pasigurt për diçka, shtypni butonin CANCEL dhe mos e përfundoni transaksionin.

 

The bank card is a payment instrument ensuring remote access to your accounts by means of an ATM, POS or the Internet. You identify yourself in front of the Bank by inserting the card in the terminal and entering a correct PIN, and for Internet operations by indicating your name, card number and other information from it.

It is especially important to keep safely your bank cards and their PIN codes and to be very careful when using them:

  • Keep your cards in a safe place away from third party access; Take safety measures to prevent theft - for example avoid placing cards in your pockets, which they can easily fall out from; never leave your handbag or wallet unattended, etc.;
  • Your PIN is known only to you. The Bank does not need it and does not keep it in any form. Never reveal your PIN to anyone even if it is demanded by persons presenting themselves as FIBank employees, never give it on the Internet or by phone and never write it down. Upon receipt of your card you can change your original PIN at a FIBank ATM terminal;
  • Immediately let it be known if you have lost your card or it has been stolen; keep the Bank's phone numbers for such cases within easy access;
  • Don't carry cards you do not need and you will not use - keep them in a safe place;
  • Don't give your card to other persons; if you have to pay with it in a commercial outlet, don't allow operations without your supervision;
  • When you are paying at commercial outlets make sure that the amount and the commercial outlet details on the receipt of the POS terminal are correct. When entering the PIN code, hide the keyboard with your hand and make sure that you are not watched by anyone in close proximity to you;
  • We recommend the use of the "SMS card authorization" service - in this way you will receive in due time information about bank operations carried out with your card.
When using an ATM terminal:

  • Check the ATM's slot (where you insert your card); if you notice signs of tampering, installed skimming devices, or if the terminal looks in any way unusual then use another ATM;
  • When entering the PIN code, hide the keyboard with your hand and make sure that you are not watched by anyone in close proximity to you. Do not trust anyone offering you help when performing the transaction.
When paying with a card on the Internet:

  • Avoid entering your card details on shared or public computers;
  • Always remember to log out of any websites where you've entered your card details;
  • Enter your card details only on secure sites (i.e. those whose web address begins with "https");
  • When making purchases or reservations on the Internet, make sure you familiarize yourself with all the relevant conditions before performing the transaction - the General terms and conditions of the merchant, terms of delivery and returning policy, cancellation of reservations and disputed transactions, warranty terms, etc. Be careful to make sure that you give authorization to the merchant to charge your account only with the amount of the actual purchase.
Any kind of abuse relating to theft or loss of bank cards may be reported 24 hours night and day, 7 days a week on the following telephone numbers:

+359 2 8171143; +359 2 817 1144; 0800 12 012 or +359 88 868 1010

Ndihmë & Shërbimi ndaj klientit

Lidhje e Shpejte